Hiiiiii

سلاممم :)

یوری هستممم

۱۵ سالمه

اوتاکو و ارمی😎

عاشقققق انیمه و نقاشی و ورزش و بازی...

یکمم شکمو😂 

کرم هم زیاد میریزم🤣

​​​موهای کوتاه دارممم💕

اشنا بشیییممم؟؟؟

  • YURI :)
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۰:۱۷ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

سلاممممممم 

سلااااامممم 
وایییییی خدااااا اسمتتتتتت🤣🤣🤣🤣
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۰:۱۹ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

گاددددددد 😂😂

🤣🤣🤣
بهت هایده بگم؟؟؟
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۰:۲۴ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

نه نه پانته آ هستم پان بگو*-*

پان 🥰🥰😍😍😍
از اشناییت خوشبختم 👋
خوببیی؟
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۰:۲۷ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

همچنیننننن 

 

مرسیییی تو خوبی؟

😍
ممنوننن منم خوبمممم
چیکار میکنییی؟
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۰:۳۰ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

دارم چرت میزنم تو چی؟

🤣🤣🤣 الههیییی بخواب دیگههه
وب گردی😎

سلام

میرای ام

خوشبختم عزیزم

سلاااممم میرای 🥰
خوبی؟؟؟ 
منمممممم خوشبختمممممم 
چند سالته؟؟؟

یس

13 

نسبت بیانی داری؟!

عووووو 
نسبت بیانی 😐
نچچچ 
چی هست🤣

خودت چطوری؟!

عا جرر

بیین ام ننه بابا تو بیان پیدا کن😂

یه پست بزار بگو بیان نسبت تشکیل بدن بات

خوبممممم 😍
ننه بابا 🤣🤣🤣
من هنوز ب دنیا نیومدمممم🤣😂
چشمممممم

بمون

اره

جرررررررر

:")

ممنونم
مطمئنی خوبی؟؟؟🥺
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۰۴ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

نههههههههه خوابیدن بر من حرامه اصن🤣🤣

🤣 خدای من 
مثل منی پس😂🤣🤣💪
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۰۶ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

اره والا شبا دو و نیم میخوابم پنج بیدارم🤣🤣

نهههههه 😂🤣
سر این تفاهم نداریم🤣
من بخوابم با ی تیر تو مغرم منو بیدار میکنن🤣🤣🤣
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۰۸ • 𝐘𝐨𝐨𝐡𝐲𝐞𝐨𝐧 • رو یونا چش نداشته باشین من یه گوگول مگولم:|

هایییی

هایییییی چطوری؟🥰🥰
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۰۸ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

نه نه من خودم نمیخوابم🤣

 

راستی خانواده بیانی داری؟🤣

🤣🤣🤣🤣
نه 
بی خانمان به معنای واقعی 😎😂🤣
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۱۰ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

سلامممTT

درساام چهارده

اوتاکو نیستم ولی انیمه می‌بینمTT

و مولتی فنم و همه گروهارو استن می‌کنم ولی فندومای اولم آرمی و بلینک و یوئناس

خوشبختمممم

سلااااممممم درساااااا 😍
هوراااااااا🥳🥳🥳
دمت گرممممممم
منم خوشبختممممممممممممممم
چطوری؟؟؟
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۱۰ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

اوما خواستی بگو خودم اومات شم🤣🤣

مامان هایدهههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣
چشممممممممممم
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۱۳ • 𝐘𝐨𝐨𝐡𝐲𝐞𝐨𝐧 • رو یونا چش نداشته باشین من یه گوگول مگولم:|

مرسییی توخوبیی؟

من رز ام*-* خوشبختمممم

ممنوننننن😍
رز🤗🌹
خوشبختمممممم
چند سالتهههه؟🥰
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۲۲ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

افرینننننننن راستی چن سالته؟

یااااا امامممم 🤣🤣🤣
پستموووو ببییییینننننن🤣🤣🤣
عاشقتمم پاننننن🤣
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۲۳ • 𝐘𝐨𝐨𝐡𝐲𝐞𝐨𝐧 • رو یونا چش نداشته باشین من یه گوگول مگولم:|

13 14*-*

اها 
۱۴۱۳ 🤣🤣🤣🤣
شوخی میکنمممممم 😂🤣🤣🤣🤣
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۲۵ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

واو چقد انرژییییTT

مرسی خوبم تو خوبی؟ :)

+نسبتمون چی باشه؟*-*

🥰😍 فدااتتتتتتتتت
مطمئنی خوبی؟؟؟؟
من اصلا بی خانمانممم🤣🤣🤣
چیکار میکنی؟؟؟

هاعی 

نازی ام 13 خوش گلم :)!

سلاااااممممممم 🥰😍
نازیییییی 💙
چطورییییی؟؟؟؟

سلام لاو♡

منو که میشناسی♡😂

سلاااااااااااااام 
مهربون مننننننننن 
اومدددددددددددددددددددد 😍😍😍😍😍😍😍
چطورییییییییی؟؟؟؟؟
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۲۹ Yuqi .. کیوت داداش تارا 0-0 خوشگل‌و‌عروسک‌اوما‌و‌اپامم

عه سلام @-@ 

منم یوکی ام خوشبختممم *-*

سلااااااممممم یوکییییی😍🥰🥰🥰
خوبیییییییی؟؟؟؟؟؟

عخشمی هانیی♡♡

مرسیییی لاوممم♡♡♡

خوفم تو خوبی؟؟؟؟

هانییی 😍 
منم خوفممممم 😂😂
چه کار میکنییییییی ؟؟؟
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۵۴ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

واییییی زارتتتتتتتتت و منی ک استاد سوتی دادن تو اول اشناییا هستم🤣🤣

😂🤣🤣🤣🤣🤣خداااااااااااااااااااااا

پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۲:۰۲ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

چرا تازگیا همه ازم اینو می‌پرسن؟TT

خوبم تو خوبی؟

عه خب بیا ی نسبت بسازیمTT

کار خاصی نمی‌کنم تو بیان ول گشتم

تو چطور؟*-*

🥺 چون دوست دارن و نگرانتن♥️♥️
منم هیچی 
خوب بموننننننننن 🥰

هومم خوب بمون♡

هعی بیخبری♡♡♡♡

 

 

😍😍😍 چشم

پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۲:۲۱ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

هعی... احتمالا ی چیزی می‌بینن ک من نمی‌بینم ن؟ :)

توعم خوب بموننننTT

مثلا چه چیزی؟؟؟
چشممم 🥰😍
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۲:۴۶ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

نمی‌دونم...

*-*💛

فقط بدون نگرانتن و میخوان حالت خوب باشه🥺♥️

پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۳:۰۴ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

اوهوم... :)💛

درسا 🥺 الان حالت خوبه؟؟؟
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۳:۱۰ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

آره خوبم قشنگمTT

🥰 بمونببببیییییی
پنجشنبه ۶ آبان ۰۰ , ۲۳:۱۶ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

توعم همینطورررر*-*💛💫

ممنونممممم مهربوننن🥰🥺
جمعه ۷ آبان ۰۰ , ۱۱:۳۱ ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام یوری*-*

هاران ۱۵

خوشوقتم•-•♡

سلآاااااااامممممممم 🥰😍
چطوریییییی؟؟؟
منمممم خوشوقتممممممممم💜😊
جمعه ۷ آبان ۰۰ , ۱۲:۱۳ ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خوبممم تو چطورییی*-*♡♡

خوببب بمونننننن🥺♥️
منمممم خوبمممممم مهربوننممممم💞🥰
جمعه ۷ آبان ۰۰ , ۱۲:۱۷ ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

😍🥰💜

😍🥰💜💜💜💜
چیکار میکنیییی؟
جمعه ۷ آبان ۰۰ , ۱۲:۲۲ ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

از بیکاری اهنگ میگوشم

اهنگگگگ عالیههههه🥰😍💞

سلامممم خوش اومدی یوری^^(چقدر وبت حس‌ خوبی میدهTT)

من بلا هستم و خوشوقتم:)

سلاااامممم 
واییییییییی ممنونممممم🥺😍🥰
صحبت کردن باتو هم حس خیلی خوبی میدهههههههه
بلا چند سالته؟؟؟
جمعه ۷ آبان ۰۰ , ۱۴:۲۵ 🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧

های یوییم ۱۳ خش

سلاامممم یویی 🥰
چطوری؟
جمعه ۷ آبان ۰۰ , ۱۴:۴۲ 🖤 FUCKER DADY FOR YOU BABY GIRL

هاعی تارا 15 

 

خوشبختم ..

سلاااامممم تارا 😘💞
خوبییی؟
منم خوشبختممممم🥰

۱۳ سالمه (خیلی کوچیکمTT)

عوووو کوچیکک چیههههه 🥰🥰💞💞💞
کیوتییییییی 
خوبی؟
شنبه ۸ آبان ۰۰ , ۰۷:۴۱ 🖤 FUCKER DADY FOR YOU BABY GIRL

تنک 

 

ت خوبی؟؟

ممنون 
منم خوبممممم🥰😘

یورییییییییئییییییییییییییییییییییییییی

کجایی دختر

لی لیییییییییییی 
چطوریییییییییییییییی 😍😍😍
اینجاااااممممممممممممم🏃🏃

مرسییی تو خوبی؟

ممنونممممم منم خوبممم 😍💕
چیکار می‌کنی؟؟؟؟

خوبییییییییییی*-*

خوبمممم مهربوووونمممممم😍🥰
تو خوبیییی؟؟؟؟🥺♥️

خوبم چه موکونییییییی*-*♡

بمونییی عشقمممم🥰😍
هیچییی بیکارررممم

*-*💙

در واقع باید بگم دارم واسه امتحان ریاضی تمرین میکنم ولی دارم فن آرتا و کاسپلی های سوکوکو رو میبینمXD

🥺💕
وایییییییییییییییی عالیییییی😂🤣
امتحان ریاضی رو بیخیییااالل

یسسسXD

تو چیکار میکنی؟و میتونم بپرسم میخوای اینجا چه مدل پستایی بزاری؟

🤣🤣🤣🤣
من هیچییی 🙂
اینجا میخوام دوستای خوبی پیدا کنم و مثل همه دیگه 
حرفای دلمو بزارم 🥺💙😍🥰🥰
میخوام کمک کنم به همه 😉😉💪💪

که اینطور پس موفق باشیییی^-^♡

ممنونمممممممم 🥰🥰😍💕💕

صتی ام ۱۲ سالمهههههههههههه

صتییی سلامممم 🥰😍
خوبییییی؟؟؟؟
يكشنبه ۹ آبان ۰۰ , ۱۷:۵۶ Choi .ani(عشخ و کیوت یوکی •-•)

سلاااااااااااااااااااااممممم

تازه اومدیی؟

خوش اومدیییی

من آنی ام11

زیبدظیشهضخبگجحیه

چطوری خوبیییی؟

اسم یوری خیلی قشنگهههه

یوری بایسم و آیزوانههه

جیخخخ

چقد حرف زدم:"/

سلاااامممم 😍🥰
خوشبختمممممم 
خوبیییی؟؟؟💕🥺
دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۱۱:۵۹ Choi .ani(عشخ و کیوت یوکی •-•)

علیکک

همچنین

مرسیی تو خوبی؟

ممنوننن 🥰🥰

یورییییییییییی کجااااایییییی

لی لیییییی چطوریییییییی😍🥰
وای ببخشید اصلا بیان نیومدم این چند روز کلی امتحان و درس ریخته سرم🥺🤍
تو خوبی؟؟؟؟

خوبم تو خوبیییببیییبییییییییییییی

اشکالی نداره امتحانلتو خوب بده*-*

بمونییییی🥰😍
منم خوبممممممممم 💜💜
چه خبر؟؟؟

یوریییییی میصت خوبی؟!

سللااااااممممممممممممم 🥰
چطوریییییی؟؟؟؟؟؟؟؟

یورییی کجایی:(

یوری نیستم

سلام:)

اشنا بشیم:)))

من ایرین ام خوشبختم

خوشبختم

وات

ولی خودت گفتی اسمت یوریه

منو یادت میاد؟

لیلیم همون لیل

میشه تورو یادم بره خنگول؟
یکم برات عجیب نی؟ 
یکم دقت کن 😂❤️

من الان گیج شدم

اسمت یوری بود دیگ😐💔

لیلی 
بیا وات 😂

😐💔

جرررم ب مولا
سه شنبه ۲۸ دی ۰۰ , ۱۴:۲۳ 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵🕸

هایییی^^

نایس تو میت یو لیلی!

منم موهامو کوتاه کردم اتفاقا😹

منم۱۷ ام :)

هلوووو خوبی عزیزم

میشه خواهش کنم وب منو فالوو کنی 😍💖 خیلی ممنون میشم 💜😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

YURI ;)

친절은 사랑 보이게됩니다
실패는 성공의 어머니입니다
신뢰, 사랑하고 이동하십시오
나는 필사적 때, 나는 방법을 찾을 수 있습니다
모든 것은 내가 할 수있는, 그럴 게요
진정한 힘은 깨진 캔트
결함은 어두운 색상
불멸의 스타처럼
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan